:(


Har precis ringt Dagis & sjukanmält Snuttan :(
Märkte framåt kvällen att hennes humör blev dåligt, och hon kinkig & kokhet!
Försökte tempa henne, men klarar det inte själv, då hon spänner sig så mkt, men det krävs ingen läkare föratt fatta att hon har feber. Hade Daniel vart hemma så hade jag kunnat tempa & gett en supp, men han jobbar ju. Så jag provade natta henne utan supp, och skulle hon vakna så kommer Daniel hem direkt & hjälper mig. Det vet jag, utan tvekan. Och oavsett om hon är pigg eller inte imorgon så få hon vara hemma med mig. Vill ha full koll.  Nu sover hon iallafall, och somnade lika fort som alltid. Så nu håller jag tummarna på att hon ska sova sött hela natten, tänker kolla till henne flera ggr innan jag ska sova, oavsett om det stör henne sömn, vill veta att hon har det bra. Mammas stackars lilla Snutta.

Dagen har flytit på iallafall.
Jag hämtade Saga på dagis, mötte upp Linda nere i byn, handlade på ica & tog en kaffe på macken på uteserveringen med henne & Saga. Och på ica skulle jag ju leta lyxmellis till mig & Snuttan ;) Och det kan jag ju lova att  det inhandlades, köpte hem grejor & gjorde en tårta, haha, med massa frukt & grädde, as-gott. och när vi skiljdes åt med Linda & for hem föratt göra tårtan så fick vi besök av Emmelie & Thea :) Massa trevligt, vi goffade MASSOR med tårta, och hade det bra. Sen klädde vi på oss & småflickorna & gick ut & lekte. Gick förbi hos Veronica & lekte en stund med dom & sen for Emmelie & Thea hem, och jag & Saga gick hem till Sagas farföräldrar. Sen kom Daniel dit med pizza till oss alla. Och åkte föratt fortsätta jobba. Så jag & Saga åt pizza med hans föräldrar & hade det trevligt. Sen gick hem föratt natta henne. Så har våran dag sett ut i stort sett.

Den har vart alldeles underbar om man bortser från Sagas feber.

Och om Saga är pigg imorgon så far vi in till Uppsala & våldgästar Sagas mormor.
Dom saknar varandra & om Saga är frisk så är det bara att passa på :)

jaa, nu ska jag glo runt lite & bara vara!
telefonen är på ljudlöst, känner mig inge social tyvärr..

pussheeej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: