:)


Jag & Saga mötte upp Susanne & Vimer hemma hos dom & promenerade ner till byn. In på Ica, handlade frukt & fikabröd. Susanne hade kaffe med sig, underbaaart ;) Och bjöd på smörgås gjorde den söta fröken med :) Saga & Vilmer lekte som attans på lekplatsen vi hittade på bredvid vårdscentralen. Hade supermysgt & pratade av oss en hel del. Hade verkligen det kanonbra, och det märktes tydligt på barnen att det var uppskattat att leka massor, och att få fika utomhus :) Tack ni underbara för en strålade dag :)

Nu sover Saga en sväng till, efterssom att hon bara sov ca 40-60 min på förmiddagen.
Jag har passat på att fixat sista tvätten, damsugit, och skurat ur kylskåpet. & plockat & donat lite.
När Daniel kommer hem så ska vi lämna Saga hos farmor & sen åka & stoooorhandla. Det ekar tomt i kyl & frys. Så det är välbehövligt. Sen blir det att hämta Saga, natta henne & sen njuta av kvällen.

Imorgon lämnar jag Saga på dagis som vanligt.
Efter det åker jag dirket in till Uppsala, och möter upp mamma på Ackis.
Hon ska göra ekg på hjärtat, och ta lite prover. Sen åker jag direkt hem igen.
Om det inte är dags att hämta Saga förstås, beroende på hur lång tid det tar.


nu ska jag glo runt lite, sen väcka Saga så hon kan sova inatt med.

puss & heej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: