....




Mätt & belåten sitter jag här nu.
La Saga för en stund sen & väntar på att hon ska somna in ordentligt.
Sen har jag lite tvätt att ta hand om, och sen ska jag ta en lång varm dusch :)
Daniel ska snart ut & fixa björkris till mig & Saga så vi har någe att göra imorgon efter dagis.
Tror att hon kommer tycka det är kul, att få vara med & trä fjädrar på riset :)

Och jag är tjock..
Jag har nu gått upp 9,5 kilo sen inskrivningen.
Är i vecka 29, dvs månad 7. och så stor redan nu, hur ska detta sluta?
Inga kläder sitter bra, och jag känner mig tråkig & ful. Hatar att känna så.
Men ibland när jag speglar mig & skådar magen, så njuter jag.
Njuter av känslan av att veta att där inne ligger väldens vackraste lilla grabb.
Som snart kommer ut & förgyller våra liv med sin stolta storasyster <3

Desperata hemmafruar kväll..
Det får jag ju inte missa, måste försöka hålla mig vaken :P
Ute duggregnar det, tråkigt, men hellre det än snö.

nää, ta vara på denna kväll.

pussheej



du anonyma som skrev att du kan följa med imorgon..
jag vet inte vem du är ; ) haha, men skriv gärna ännu en kommentar så jag vet :D
Anonym

Haha, du känner mig inte heller men jag är trogen läsare i din blogg :) Hade själv tänkt åka till U-sala imorrn så sällskap vore ju trevligt :)

PUBLICERAT DEN 2009-03-31 KLOCKAN 19:22:33
Anonym

örrö, när kommer bilderna upp på fejjan då? puss

PUBLICERAT DEN 2009-03-31 KLOCKAN 20:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: