fortfarande fredag :)



Försöker få fart i kamin i köket, vill ha varmt & gosigt hemma :)
Det är inte kallt för 5 öre inne idag, men just känslan, och lukten, får det att pirra lite extra i magen :)
Saga sover middag & har gjort det sen 11.45. Vi har lekt musten ur varandra ;) haha, i love it.
Har precis bäddat rent i våran säng, kommer sova grymt sött inatt, Och Daniel med ;)

När Saga vaknar ska vi äta lunch.
Och sen ut & leka lite tror jag, eller måla kanske.
Det visar sig, på humör & ork.

Mobilen fortfarande på ljudlöst, är jag hemsk?
Pallar verkligen inte att prata i telefonen idag, och jag HATAR att prata i telefonen när Saga är vaken, vill inte att hon ska känna sig bortglömd ju! Äääsch, de riktiga vännerna förstår mig, och accepterar att jag hör av mig när jag orkar.

Nu blev jag Sagasjuk, tycker att hon ska vakna :(
Och det är skinande rent hemma, ingen tvätt i varken korgen, maskinen eller tumlaren, golven damsög jag & skurade igår, ingen diskt, inga sopor, och bara sjukt fint. Undra hur länge det håller i sig ;) haha!  Så ag har inget att sysselsätta mig med heller tills hon vaknar.. :(


ajaa, herrå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: