... Hallå ...




Sitter nu i soffan & äter lite lunch från igår, kyckling m ris & currysås, & en sallad till det. Gott gott kan jag lova. Idag har jag hunnit leka med både Susanne & sen med Linda. Jag & Susanne åt frukost på macken, & tjattrade massor. Hur trevligt som helst :) Som vanligt! Sen skulle hon jobba, och Linda följde med mig hem föratt fika lite & umgås :) Lika trevligt det kan jag lova. Imorgon ska vi ut på äventyr i Uppsala :) Haha.  Snart är det dax för mig att äta upp lunchen & bege mig till dagis föratt hämta min underbara lilla skönhet <3 Hon ska få hjälpa mig att laga middag senare, hemmagjord pottaisgratäng med skinka i :) Mmm gott vaa?! Haha.

nää, äta var det!


puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: