Hej igen :)


Ställde mig på vågen för en stund sen..
Och jag blev RIKTIGT glad när jag såg att jag har gått NER  1 kg sen sist :))
Var ju + 6 kg förut, och nu är det bara  + 5 kg :) Kul suprise lixom :)
Men mkt kan hända på 3 månader..

Ska ställa in potatisgratängen i ugnen om en stund på värmning.
Lagade ju det i tisdags, men det blev 2 formar, så då blir det uppvärmd gratäng idag med. Och det gör inget, för den var sjukt god :) Plus att jag "slipper" laga mat idag då den enbart ska värmas på :) Skönt som fan, då Saga är lite gnällig tyvärr. Ska sätta mig i hennes rum med henne & leka lite.

Och idag har hon sagt till 2 ggr att hon vill gå på pottan :))
Duktiga charmtroll ;)

pusspåer
Linda

Att du gått ner kan ha med att göra att du inte tränar lika mycket längre, så dina muskler du tränat upp " försvinner" eller hur man ska förklara.

PUBLICERAT DEN 2009-03-05 KLOCKAN 17:49:18
BLOGG: http://mammaliindas.blogg.se/
Carro

Hej hej : ) Fin blogg du har! Hoppas allt är bra med dottern och barnet på väg : ) Länge sen man såg dej! Kram kram från Carro

PUBLICERAT DEN 2009-03-05 KLOCKAN 18:58:29
BLOGG: http://bloggis.se/carroee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: