Huslig idag :)



Jaa, jag känner mig riktigt huslig efter denna dag :)
Bakade massa fikabröd tills imorgon när Saga sov middag, Moccarutor, syltkakor, & en sockerkaka med glasyr på. Hoppas det smakar bra :) Sen for vi till Pettson på kalas - GRATTIS :) Fick massa gott fikabröd & trevligt sällskap. Sen åkte vi hem igen, åt middag, lekte med Saga. Sen badade Daniel Saga medans jag damsög lite. Sen var det dax att natta MiniBulln, och jag satte då igång att skura golven. & fixa med tvätten. Och underbara Daniel gick ut & högg ved & fyllde upp 2 backar till mig som jag ska ha under dagen imorgon <3 Och nu sitter jag ner, välbehövligt som attans känner jag, pustar ut ordentligt efter en fartfylld men lyckad dag :)  Ett snabbt inlägg om denna dag.

Ska lägga mig i Daniels knä nu ;)



pussheej
Ida

det hade varit jätte kul att komma men kan tyvärr inte imorgon. jo sprickfärdig är jag nu. så fort lillen kickar (vilket händer väldigt ofta) så känns det som om han ska sparka genom magen =) jag har inte långt kvar nu 12 mars är jag beräknad. hoppas hoppas att det inte blir senare. men min bm trodde att det inte alls var långt kvar nu. han låg så pass långt ner. hoppas hon har rätt =)

PUBLICERAT DEN 2009-03-02 KLOCKAN 00:50:32
BLOGG: http://frokenmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: