imorgon åker vi ;)



Tänkte slänga in ett inlägg om våran dag :)

Jag & Saga vaknade halv 9, klev upp & lekte lite.
Och efter det  klädde vi på oss, och åt frukost, och lekte lite till.
Sen for vi in till Uppsala, vi njöt som attans av det fina vädret, Saga fick ha sin nya fina vårjacka för andra gången. Och jag bestämde att nu är det dax för Saga att få nya fiina vårskor, och det fick hon.  Hon fick vara med & välja, och jag blev sjukt glad när hon ville ha dom skorna sm jag tyckte var finast ( tog fram 3 par & lär henne välja ) Hon vägrade när jag skulle ta av henne dom, men fick snällt lov att gört ändå, måste ju betala lixom. Sen fick hon inviga dom :) Och sen in på HM, köpte 2 nta fina tunnare mössor till henne :)) Hon fick vara med & välja den ena :) Vi tog bussen hem till hennes mormor. Där fick vi kaffe & nybakt sockerkaka. Fast Saga sov en timme, när vi kom dit, somnade på bussen, så jag & mormor fick fika lite utan henne först. Sen var det fullt ös igen ;) Saga röjde som attans. Vi hade det väldigt trevligt & mormor hade verkligen saknat Saga, det syndes så väl. Sen kom morfar hem, och han blev ÖVERLYCKLIG när han såg Saga <3 Dom lekte, & kramades en stund innan Sagas farmor kom föratt hämta oss, och när vi kom ner till bilen så kom min älskade syster :)) Fick se det lilla underverket, klappa på henne & njuta av hennes doft (bebisdoften ni vet) hann inte mkt mer, för dom hade lite brådis & vi likaså. Men hon är otroligt vacker kan jag lova <3

For med Saga & hennes farmor till Maxi, vi handlade det sista i matväg inför helgen & våran roadtrip. Och sen åkte vi & lämnade en extranyckel hem till mig till dom som ska vara husvakt under helgen. Dom ska eventuellt sova här oxå, dom frågade & det får dom så gärna så ( bra med förvarning, då hinner jag städa lite innan oxå, så slipper jag skämmas, hah ) Tack föratt ni erbjöd er :))  Sen for vi hem med maten & satter igång med middagen. Jag lagade oxrullader, potatis & sås. Masså gott, lagade den hemma hos Sagas farfar & farmor, Camilla & Tommy sällskapade oss med :) Sen gick vi hem, nattade Snuttan, och se satte vi igång att packa. Och nu känner vi oss relativt färdigpackade. Tror jag.. hmm..

Har iallafall haft en sjukt underbar dag i det fina vårvädret.
Jag & Saga har njutit av varandras sällskap till 100%.
Faan vad jag älskar min lilla dotter <3

Och mina skor kom hem idag :)
Något förstora tyvärr, men lär väl bara vara skönt fall fötterna sväller denna graviditet med.
Och sen var dom ju så sygga, så det gör inget att dom är lite stora.

och nu ska jag kolla packningen en extra gång.


Lär visa sig om det blir någe fler inlägg innan vi åker eller ej.
annars så hoppas jag att ni får en bra helg, för det ska vi ha :)

pussheej

Maria

Hoppas ni får det bra :) Va ska lill tösen heta nu då????

PUBLICERAT DEN 2009-03-27 KLOCKAN 00:29:17
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: