KAFFE!!!

aaa sitter & njuter av min första kopp kaffe för idag :)
Kan lova att det smakar bra, och till det har jag en nygräddad fralla från Ica som jag köpte nyss. Lämnade Saga 8.30, och sen följde jag med Renata till Kyrkstugan för hon skulle boka dag & prälle inför Najko´s dop. Allt gick bra, och han ska döpas den 28e mars. Tråkigt nog så är ju vi inte hemma då, för vi åker ju till Rättvik & avnjuter lugnet & har minisemester :))

har erbjudit mig att göra dopkorten.
ska dona med det om en stund tänkte jag, om jag får låna Svärmors dator vill säga, ska ringa & fråga snart! Sen är det dax att hämta min lilla gris igen <3 Som för övrigt har vart en liten ängel hela morgonen, nästan så att jag var i valet & kvalet om jag skulle ha henne hemma från dagis :)) hah!


Daniel jobbar sent idag..
Det söar ute & är svinkallt :(
Blää, ge mig RIKTIG vår!



äsch, hörs då!
emmelie

Hej baby.



Det mesta är ju tjejgrejjer, liksom rosa osv.

Finns en aning lite pojkkläder, men dom är rätt stora, typ 74/80 och knappt nå mycket att ha ändå..



Men kan skriva ned och skicka ;)

Puss

PUBLICERAT DEN 2009-03-11 KLOCKAN 09:48:36
BLOGG: http://mammasthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: