.. Kärlek ..

MysMorgon

Nyligen hemkommen efter att ha lämnat min sjukt underbara & vackra dotter på dagis.
Jag valde att väcka henne lite tidigare idag, så fick vi en hel timme för oss själva, med lek & frukost!
En riktigt underbar & härlig morgon med andra ord, hon var så glad, och jag likaså <3
Och kan inte klaga på vädret heller, det är kallt som fan, men solen skiner ;)
Hit med lite plusgrader så slutar jag gnälla helt ;)

Jag har inte lika roliga saker framför mig nu tyvärr.
Det är ju dax att betala in huslån & räkningar idag.
Inte lika kul, men skönt att ha det gjort, och veta att man gjort rätt för sig.
Så det ska jag sysselsätta mig med så fort jag har skrivit klart här.
Och efter det ska jag städa, behövs damsugas lite här & var.
Och fixa med tvätten, så dagen lär gå fort..

Ska även hitta en lucka & ringa min kära syster under dagen.
Och höra hur första natten hemma gick & hur det känns.
Och höra om hon har orken att ses på fredag kanske.
vill ju träffa min systerdotter <3 & Saga sin kusin <3

jaja, ska väl ta tag i räkningarna nu då..


puss så länge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: