KRYYYYYYYSTAAAA!!!



Krysta krysta Krystaaa!
Jajjamensan, som ni förstår så verkar det som att Syster är redo för vräkning av bebisen : BF + 2.
Dom är på förlossningen nu, vet inte så mkt, för det var några timmar sen jag pratade med min svåger :) Och då var hon öppen några cm, och hade regelbundna värkar.. Krysta krysta krysta!! Håller alla tummarna jag har över att bebis kommer idag. LYCKA!!

För övrigt så har jag haft en ljuvlig dag med Emmelie & Thea.
Vi tog en sväng till maxi, så jag kunde handla lite käk, sen blev det lunch på Donken.
Barnen var så underbara & duktiga så dom fick glass efter lunchen :)
Sen for vi hem, Flickorna sov middag i över 2 timmar.
Och då umgicks vi med Sagas farmor :)
Lugnt & skönt ;)

Nu sitter jag hemma, har precis gjort korvstroganoff.
Ska snart koka riset & invänta Pappa Daniel.
Har saknat honom lite extra mkt idag!
Min fina skitgris <3


nu ska jag invänta ett sms eller samtal.
ang bebisen såklart ;)



pussheej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: