Lalalaaa


Saga fick vi natta kvart i sju, hon var hur slut som helst då.
Och Daniel har jag skickat ner till ica föratt köpa lite chirre & dirre ;)
Och är grymt sugen på bubbelvatten, får se om han kommer ihåg det ?
Kvällen blir lugn som attans, bara massa mys & kärlek ;)
Undra om det är någe bra på Tv?

Imorgon är ju som sagt Daniel borta hela dagen.
Hade planer på att åka & bada med Saga, på badhuset i enköping, eller på fyrishov, det skulle ju vara grymt kul, men sen kände jag att det kommer vara smockat med folk, blir bara jobbigt då. Så vi får se vad vi är på för humör imorgon när vi vaknar & vad vi känner för.. Kanske åker en sväng till mina föräldrar, eller tar en långpromenad ner till byn? Eller så drar vi på oss termobrallor & varma kläder, och leker ute hela dagen, låta Saga springa av sig så mkt hon bara orkar. jaa, får se..

Vad gör alla andra ikväll då?
jussde, det är ju Lets Dance om en stund.
Det funkar ju att kolla på :)

njut av er kväll :D
för det ska iallafall jag göra.

hejdå!
Gunsan

Om du får för dig att åka till Enköping o badhuset så hör av dig:)

Kanske hakar på då...

PUBLICERAT DEN 2009-03-14 KLOCKAN 08:26:08
BLOGG: http://gunsanplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: