Lördag förmiddag


Lördag hela dagen
Och vad har dagen att erbjuda tro?
Daniel ska eventuellt möta upp grabbarna & åka lite hjuling under dagen.
Jag & Saga vill hitta på något, men vad? Ska lägga henne alldeles strax, för middagsluren. Just nu leker hon med sin pappa & har det bra. Emmelie & Thea var förbi en sväng med lite fina kläder till Snuttan :)) Det tackar vi för. Sen kidnappade dom Camilla & for in till Uppsala ;) Jag vill leka med Linda idag, ska ringa & säga det till henne. Hitta på någe kul att fördriva dagen med. Hoppas hon är på hugget ;)

nåja..
Lär väl dra av mig mjukisbrallorna kanske?
Och försöka tränga på mig ett par jeans, eller nått..
Önska mig lycka till ;) hah

see yah ;O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: