måndag hela dagen





Saga sover middag & har gjort det sen halv 12 typ.
Jag har hunnit laddat & kört igång en maskin tvätt, sopat golven, och plockat i köket & badrummet.
Ser faktiskt helt OK ut hemma nu. Plockade iordning lite i tvättstugan när jag ändå höll på.

Jag & Saga gick över till Sagas farmor & tiggde kaffe efter frukost.
Där var även Sagas faster & Kusin Alice på besök, så tjejorna lekte av sig lite :)
När dom for hem så gick jag & Saga hem & bytte till overall på hene, och gick ut föratt leka.
Var ute i typ 30-40 min, sen la jag henne i vagnen, för hon var supertröttis.
När hon vaknar sen så blir det lunch, och om dom där jävla 7 plusgraderna & solen visar sig så ska vi ut & leka igen. Då blir Saga glad. Och har någon förslag på kvällsmat till mig så HOJTA ffs, ( inget med korv snälla ).

Fick sms av Blivande Fru Pettersson nyss :)
18e april ska Saga få sova borta. För då ska jag & maken på kalas :)
Vi behöver komma bort & göra något kul tillsammans. Längtar redan.
Linda fyller hela 20 bast då, och ska fira med dunder & braak.
Mig ska hon bjuda på det finaste vattnet hon hittar ;) sötnöten ;)
haha, och Daniel ska jag supa ner, för stackars måste ju dricka för mig med, haha! Skämt åsido, han dricker om han vill, och så mkt han själv vill :) Faan så kul det ska bli. Men vad önskar sig fröken tro?? Och vad ska jag ha på mig? Är ju skitfet redan nu, så vad ska passa om en månad lixom? hmm.. Jaja, ett senare bekymmer ;)

Hmm, är lite sugen på att laga köttgryta till middag.
Faan vad gott, men har nog inget ris hemma. och vill inte ha potatis till.
orka ta sig ner till byn föratt handla ris.. :(


skit samma.
nu ska jag kolla fejjan.


pussheej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: