Nöjd som attans :)



Jajjamensan, nu är kyl, frys & skafferi fullsmockat med mat igen :)
Känns suveränt bra att veta att man har det mesta hemma, behöver bara småhandla sånt som mjölk & bröd typ på ica, när det är slut hemma igen.. Blir svindyrt att "småhandla" hela tiden ju.

Sitter & äter en macka & dricker en kopp cappuccino.
Torktumlaren går förfullt, & MiniBulln sover för natten :)
Daniel skickade jag iväg till Robert, för påväg hem från Willys så svängde vi in där & hämtade våra sommardäck, och då såg Robert helt förtvivlad ut över hur kan skulle få in sitt nya skåp i sin bil , så jag sa till Daniel att jag tyckte att han skulle åka tillbax till Robban & hjälpa han med det när vi hade plocka upp all mat & nattat Saga, vilket han tyckte lät bra. Då kan han passa på att snacka lite skit & umgås oxå :D Det är han värd :)

Så nu sitter jag här, själv :P
Det är lugnt & skönt, ska kika runt lite här.
Sen ska jag ringa en kär vän till mig, som idag har haft det jobbigt kan jag tänka mig.

Ajaa, hörs då.

pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: