sisådärja :)

sisådärja ;)

Nu har jag gjort det jag hade på "shemat" idag.
och hade det inte vart så slaskigt & blött ute så hade jag klätt på mig om en stund & tagit mig en promenad ner till dagis när det var dax att hämta Saga, men som sagt, lockar inte speciellt mkt med blöta skor/strumpor, vilket blir resultatet idag med en promenad.

Var ju in på ica en sväng tidigare oxå, och köpte nygräddat bröd, jordgubbsyogurt, gott pålägg & frukt som jag & Saga ska ha till mellis när vi kommer hem. Saga älskar yogurt, och vad gör man inte föratt få ett nöjt barn :) Plus att då håller vi oss ordentligt tills kl 18 då Daniel kommer hem & det är middagstajm.

Synd att jag inte visste tidigare att mötet var inställt, för då hade jag kunnat åkt & tränat ikväll, men nu är Combaten fullbokad som vanligt :( Tråkigt men nya tag nästa vecka då Daniel slutar 16 istället, och jag har möjlighetetn att gå på flera pass som passar tidmässigt. 

Haha, jag är rolig, har redan plockat fram myskläder tills ikväll, som jag ska ha efter att jag har duschat. Viktigt det där, med att ha vissa favvoplagg efter en varm dusch!  haha.

Och som jag sa till Susanne tidigare idag, att i förrgår, så kände jag mig "normalgravid" lixom, men igår när jag vaknade så kändes det som att jag var höggravid :O Som att magen har växt massor under natten, och så känner jag idag med, känns som att magen har vuxit asfort bara på nån dag lixom.. skumt detdär. Dax att kolla vågen snart igen, sist var det ju +6 kg.. får se hur det ser ut nu då.. Det var ju ändå 5 veckor sen jag vägde mig sist tror jag, i v 20. Men han är värd varenda kilo <3 Ska ju till Mvc nästa vecka oxå, lyssna på hjärtat & mäta magen, mysmysmys ;)

jaja, vad ska man hitta på nu då?


puss
Maria

Varför har du inte sagt nåt om det??? Skulle ju få följa med då :/

PUBLICERAT DEN 2009-03-05 KLOCKAN 12:31:19
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/
Maria

Då har jag inte fattat rätt.. När skulle det va då??? Puss

PUBLICERAT DEN 2009-03-05 KLOCKAN 14:32:23
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: