... sjukstuga ...




Jajjamensan,
när jag skrev i mitt tidigare inlägg så skrev jag att Saga var sur, men så var dock inte fallet, hon blev gnällig, trött, varm , hängig & gosig i samma veva! Tempade henne, och hon hade feber :( Gav en supp som pepparpeppar verkar ha gjort lite nytta, hon fick i sig lite mat & sen nattade vi henne. Ringde dagis & lämnade meddelande på svararen & sa att hon blir hemma imorgon pga febern, för Camilla berättade att fröknarna vill att barnen ska vara feberfria i ett dygn så då vill jag inte riskera något, vet ju inte alls hur natten blir, fall hon fortsätter sova lugnt, eller om hon vaknar. Och som alla andra mammor på denna jord så vill jag vara med henne när hon är sjuk. Och visar det sig imorgon att hon är fullt frisk, så har vi ju fått en extra heldag på köpet, vilket inte är helt fel <3  Om hon är pigg imorgon så får hon följa med mig på mitt möte, annars så sa hennes underbara farmor att  hon kan vara hos henne under tiden :) Tusen tack föratt ni finns!

Och på torsdagkväll så ska jag & Daniel på vårt allra första föräldrarmöte :) Känns lite overkligt, att man ska på föräldrarmöte, känner mig lite gammal faktiskt ;) haha! Men ska blir spännande, har aldrig vart på ett sådant, så det blir en upplevelse, och Daniel får chansen att träffa fröknarna som tar hand om Saga om dagarna. Och se miljön & så. Vilket han ser fram emot mest :) efterssom att Saga bara går tis-tors mellan 8.30 & 13.30 ( sk 15-timmarsbarn ) så har ju han inte haft möjligheten att varken lämna eller hämta henne ännu!

Kvällen spenderade vi hursomhelst med Ligan i vanlig ordning ;)
Kaffe / thé, massa skratt, DesperataHemmaFruar, och allt som hör till våra kvällar ;)
Härligt i vanlig ordning, tusen tack för ännu en mysig kväll :)))

Saga verkar sova lika gott som hon alltid gör.
Men ska iallafall gå in & checka henne innan jag bäddar ner mig.
vill bara kolla så allt är ok.

Nu blir det kramkalas med min make <3


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: