Söndag hela dagen :)


Ligan kom som sagt igårkväll.
Ligan & Daniel drack lite alkohol & jag anförtrodde mig åt världens godaste dryck = kranvatten :) Vi hade riktigt trevligt, med mkt skratt & allt som hör till. Det blev sent som attans, så Ligan sov över här :) Imorse väckte Saga mig kvart över 7 typ, hon var pigg som en lärka, och jag trött som ett as. Men efter lite bus med Pappa i sängen i ca en timme så var det andra bullar. Så vi bestämde oss föratt, om vi inte får sova, så får inte Ligan det heller, så Saga fick väcka dom med ;) Haha. Tror att dom tyckte att det var ett riktigt mysigt sätt att få vakna upp på, en fundersam Saga som stod & tittade på dom & pratade lite :) Hihiii!

Sen var det frukostdax, Saga var nöjd, för hon är inte van att vi är så många vid frukostbordet :)
Sen lekte vi lite inne, innan Pettsson kom & hämtade sin fruga, han kom in & lekte lite han med :)
Och sen klädde jag & Saga på oss och gick ut till Pappa Daniel, och Robban som lastade på Hjulingarna & skulle fara till Bärby föratt tvätta dom. Och när dom hade åkt så bjöd jag över Milla på lite fika utomhus. Saga lekte & vi snackade gojja :) Och sen kom även Sagas andra faster, farbror & kusin förbi & lämna en 3-hjuling, en minicykel & lite kläder. Miljoner tack till er underbara :) Dom fick självklart kladdkakemuffans, bullar & kaffe dom med :))) Supertrevligt. Sen kom Pappa Daniel hem igen, vi la Saga för hennes middagslur, och nu sitter vi här i soffan & ska mysa medans hon sussan middag :)

Så har min dag sett ut hittills.

Och syster har inte vräkt bebisen ännu!
BF+1.. Men är däremot på förlossningen nu föratt kolla lite blodtryck & sånt då hon känt sig lite snurrig.
Förhoppningsvis så kanske bebis passar på att titta ut när dom ändå är där, haha <3
Nejdå, h"n kommer när h"n är redo, bara är vänta ;)
den som väntar på någe gott :))


ajaa, mys var det!

pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: