SöndagKväll :)

mm, ganska nöjd dårå!
Har precis damsugit & skurat dessa golv, vilket var välbehövligt.
Doftar skurmedel i hela huset & i love it som faan kan jag lova :)
Vi nattade Saga för snart en timme sen, då vi kom hem efter att ha hämtat Robban i Uppsala, han åkte & lämnade lilla grävmaskinen där han ska jobba imorgon. Vi erbjöd oss snällt att hämta honom efter att vi hade ätit middag.

Och till middag blev det att grilla korv.
Vi trotsade snön som föll från himlen & grillade ute ändå.
Maten åt vi tillsammans med Daniels föräldrar, syster & hennes sambo :)
Väldigt trevligt.

Och för övrigt så har vi lekt ut en hel del som vanligt.
Jag älskar min dotters underbara humör så fort vi går ut & leker.
Fast det har vart kallt & grått idag..

och imorgon ska jag & Saga göra absolut ingenting.
Hoppas på bra väder, så vi kan leka ute massor.
Och ta en sväng till Ica, måste köpa hem lite nödvändigt.

Och syster tänker inte föda idag heller verkar det som.
attans attans då, jag som vill mysa med bebisen ju.
men allt var skitbra med magen iallafall :)

nu ska jag glo runt lite.
Kanske hörs sen, kanske inte.
den som lever får se.



herrå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: