Tjiiing!


hej & hallå

Kom hem nyligen, efter att ha lämnat Saga på dagis & sen tagit en fika med Susanne på macken :)
Väldans trevligt, och massa herr-sällskap fick vi med, av alla gubbar som tänkte sammalika som oss (kaffe) haha! ÄLSKLING -  jag skulle hälsa från Becke, skriver det här, för annars lär hälsningen aldrig komma fram med mitt dåliga minne! haha, och vet ju att Daniel läser min blogg flitigt flera ggr per dag <3  Tack babe, för en trevlig stund :))

Kom hem för typ 20 min sen, satte mig här direkt.
Varva ner lite, och bara vara innan jag ska vika tvätt & köra igång en maskin till.
Sen ser det helt OK ut hemma, så jag ska nog bara at det lungt sen den lilla stunden innan  det är dax att hämta världens underbaraste tjej <3 Och fick för övrigt veta idag att Föräldrarmötet är inställt idag :/ Hmm, Veronica berättade det, och tydligen så har dom bara satt upp en pytteliten lapp nånstans där det står, får prata med personalen när jag hämtar Saga, sånt får dom ju faktiskt se til att underrätta föräldrar om ordentligt tycker jag!

Kallt är det ute, och snöar gör det, usch, less på vintern nu!
Vill ha vår, Nya fina skor, lättare kläder, och GRUS, grönt GRÄS & allt som hör våren till!
less på kyla, slask, snö, isbanor & sånt skit!




jajaa, puss&heej
Sussa

Tack själv min vän ;)

Puss puss

PUBLICERAT DEN 2009-03-05 KLOCKAN 18:00:38
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: