Uppsala, dagis & skogspromenad



Lämnade Saga på dagis halv 9 som vanligt.
Efter det så fick jag skjuts av Renata till Uppsala föratt möta upp mamma på sjukhuset. Tack snälla Renata för skjutsen. Dom gjorde ett RKG på mammas hjärta, och sen tog dom lite blodprover. Allt tog ca 30min. Efter det så skiljdes vi åt & jag for hem. Väl hemma igen så pulade jag lite ute med blomlådorna & rev ut gamla blommor & fyllde på med ny jord.  Sen ringde Veronica & ville luncha på Torget, tackar man ju inte nej till ;) Pratade en hel del & åt gott. Sen hämtade jag Saga på dagis, och sen in på Ica. Köpte påskfjädrar & så.  Kom hem, väntade in Camilla & begav oss ut i skogen bakom oss på jakt efter björkris, vill ha det i lådorna utanför entrédörren & klä lite Påskigt :) Men vi hittade ingen björk som var på våran "höjd" tyvärr. Men tog oss liten runda i skogen, Saga gick hela vägen, (med några undantag då vi bar henne)jätteduktig verkligen :) Inte varje dag man tar en skogspromenad lixom, hah!  men Daniel sa att han fixar ris ikväll, han tar väl en sväng med hjulingen så kan jag & Saga klä det imorgon efter dagis, tack snälla underbara du <3  Sen lkete vi lite med Milla innan hon gick hem föratt fixa käk.

Nu leker Saga i sitt rum, och jag sitter här.
Daniel är inte hemma förrens om typ 2 timmar.Då blir det korv & makaroner, orkar inte laga någe avancerat.
Nu ska jag kolla runt lite, sen joina Saga på hennes rum.


puss så länge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: