Hopplös på att komma på bra rubriker!

Haha, en bekant sa till mig ikväll att jag måste börja skriva fler & längre inlägg per dag, så att han har mer att göra om dagarna på jobbet :) Haha, eller fördriva tiden på jobbet kanske det var? så nu sitter jag här & klurar i massor om vad jag ska fylla detta inlägg med, föratt det ska bli långt & intressant ;) Tsss..

Och bara för det så står det ju helt still i huvudet på mig.
Jag & Saga lagade ju middag, blev köttgryta med ris. Det blev mumsig som attans, och i väntan på att Pappa Daniel skulle komma hem från jobbet så fördrev vi lite tid med att gå ut & leka på gårn. Saga uppskattade det massor kan jag lova. Hon har fått grisa i leran & i snön, lekt med hink & spade & så :) Själv har ja hackat is, hatar dessa "is/snöfläckar" som är utportionerade på gårn. Vill ha bar mark med enbart massa grus förfan. Och jag hoppas även på massa regn & plusgrader så att ALL SNÖ DÖÖÖR!! nu vill jag har vår på rikt! Jaja, efter lekandes så gick vi in & dukade fram, lagom tills att Pappa Daniel kom uppkörandes för backen :) Bra tajming baby. Vi åt vår goda middag & diskuterade våran dag, som alltid. Och efter middagen så klädde vi på oss ytterkläder för en liten promenix hem till Daniels föräldrar som ville bjuda på fruktsallad. Vilket vi INTE tackar nej till ;) Väldans gott & trevligt sällskap med för den delen. Bev kvar där till typ halv 8. Så Saga fick vara uppe på övertid ;) Hon däckade direkt när vi hade pussat henne godnatt & lagt henne i sängen med napparna & vällingen. Mysunge <3

Och imorgon är hon ledig från dagis.
För vi har tid på Bvc kl.10.30, känns grymt onödigt att lämna henne 8.30 & sen hämta henne strax efter 10 föratt promenera till vårdcentralen. Så hon får vara hemma med mig :))) Jeeeii. Ska på 18-månaders kontroll. Väga, mäta & kolla motoriken antar jag. Efter det så åker vi hem & leker, och myser i massor <3

Nu sitter jag & Daniel här i soffan.
Eller, jag sitter, Daniel ligger ner & snarkar ;)
Haha, sötnöten. Älskar dig din skitgris <3

Ska plocka ur diskmaskinen om en stund, och vika tvätten som ligger i torktumlaren.
Sen ska jag ta en dusch, och slänga på mig mjukiskläderna, som vanligt efter en dusch :)
Och leva på hoppet att det överhuvudtaget är något dugligt på tv efter det..

Och nu har jag verkligen inget mer att skriva, så föratt dryga ut detta inlägg så att Andreas blir nöjd så har jag stulit detta från ( Fuckface84 ) Hoppas du inte tar illa upp? ;) 



Var kommer du ifrån?Uppsala
Heter? Susanna Plahn (fd Lindén)
Hur gammal är du? 22
När fyller du år? 18 juli
Tycker du om någon just nu? jajajmensan
Jag samlar på? hmm, kaffekoppar kanske?
Gröna eller röda äpplen? Gröna
Vilken tid gick du upp idag? 07.40
Har du sovit i din egna säng inatt? aahrå
Har du sovit ensam inatt? Nix, maken gjorde mig sällskap ;)
Har du strumpor på dig nu? Ja
Hur svarar du i telefon? aah Hallå
Vad ska du göra ikväll? duscha, vika tvätt osv..
Vad ska du göra imorgon? Umgås med min dotter
Var vill du bo när du blir stor? i mitt hus jag bor i nu :)
När jag blir stor... hmm...
Vad vill du bli när du blir stor? framgångsrik
Är det okej att gråta? klaart det är
När grät du senast? hmm, förra veckan kanske?
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren
Laddar du ner musik och filmer från internet? Nej
Skulle du göra om du vann en miljon? ooh, köpa en traktor & en grävmaskin till Daniel 
Bär du glasögon eller linser? Neej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? neeh verkligen inte.
Har du piercingar?  tungan
Har du tatuering? aah, på 4 ställen
Vill du gifta dig? igen? hah nehrå, är ju redan gift :)
Är redan gift?  jajjamensan
Vill du ha barn? jag är snart 2-barnsmamma, och efter det räcker det!
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? ja det tycker jag
Gillar du att dansa? Neh
Vilken är din favoritglass? hmm, svårt..
Tror du på ett liv efter döden? jag vet faktiskt inte.
Bor dina föräldrar tillsammans? japp
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvälls
Vilka hårfärger har du haft? svart, brunt, blondt, rosa, lila, rött, & massa slingor. 
Är du beroende av något? jo..
Röker du? jo...
Senaste låten du hörde? måste jag svara på den? Tingeling-låten från melodifestivalen, haha
Vad gör du på helgerna? Umgås med familjen, mina nära & kära.
Vem kramade du senast? Saga
Saknar du någon nu? Nej
Vem ringde dig senast? Veronica
Var du glad igår? Ja, det var en riktigt bra dag..

sådärja.
Hoppas detta duger ;)
Nu har jag saker att göra :P
hah, så tack & godnatt!

Anonym

PUBLICERAT DEN 2009-03-17 KLOCKAN 08:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: