VÄLKOMMEN <3


VÄLKOMMEN
Den 23/3. kl - 23.23 så blev jag moster till en liten flicka <3
Förlossningen hade gått bra, och hon väger 3600g.
mer vet jag inte ännu :)

fick samtalet kl. 01.22 imorse.
Kunde inte somna om efter det, utan låg bara & var så lycklig.
Så idag är jag sliten, men det var det värt :)

Nyligen hemkommen efter att ha lämnat Saga på dagis.
Ska snart göra iordning lite frukost till mig själv & koka en kanna kaffe.
Om nån timme ska jag promenixa över till svärmor, och färga håret på henne & klippa henne.
Kanske lägger i nån mörk slinga i mitt egna hår med, lär visa sig.

Och idag fyller Världens Bästa Madde år :)
GRATTIS GUMMAN <3

annars då?
Jodå, snöar som attans ute.. men solen skiner iallafall.
Men det är 3 minus ute, hoppas det slutar snöa & att plusgraderna kommer.
Nu ska jag sluta klaga & kolla Webbisar igen ;)


pusshej




Emmelie

Åh, grattis grattis grattis :)



Faaaaan vad kul :)

PUBLICERAT DEN 2009-03-24 KLOCKAN 10:13:54
BLOGG: http://mammasthea.blogg.se/
linda

det låter så mysigt! :)

och nu får du lära syrrans lilla tjej alla bus som du kan. haha!

PUBLICERAT DEN 2009-03-24 KLOCKAN 12:36:29
BLOGG: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: