ajabajjaaa





har ju glömt bort att gnälla lika mkt som vanligt idag :/
Men var inte oroliga, för här kommer lite gnäll :)

Lillebror bråkar med mig, han bökar runt i det lilla utrymmet han har kvar i magen, och gör det omöljigt att stå, sitta eller ligga, då alla ställningar gör ont. Sitter i skrivande stund, men inom några meningar så har jag garanterat bytt ställning. Har ont i ryggen, värker som fan. Är sugen på Bubbelvatten, men har inget hemma. Kollar på Fråga Olle, utan ljud, hmm, orkar inte sträcka mig efter dosan. Lyssnade på musik nyligen på datorn & stängde då av tv-ljudet, sen när musiken var slut, så glömde jag bort det bara. En sak som irriterar mig faktiskt, är at jag har alltid varit lite glömsk, men nu är jag EXTREEEM! Sån jävla smågrejor i vardagen som man faktiskt BORDE komma ihåg!

Nu är Fråga Olle slut, undra om det var bra, haha.
hmm, märks att jag är uttråkad va?

jaha.. hejdårå 
eleonor

uchs stackart vet hur de känns

kram eleonor

PUBLICERAT DEN 2009-05-21 KLOCKAN 09:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: