Dåligt samvete :(



Har grymt dåligt samvete idag över en sak jag glömde igår!
När jag & Pappa Bulln hade hämtat MiniBulln från dagis igår så beordrade jag hoNom att jag MÅSTE till ica, föratt inhandla gurka, så jag skulle överleva kvällen :P hah! Underbar som han är så var det ju inga problem, och innan jag sprang in så frågade jag honom om han ville ha något, nej svarade han då, och då frågade jag om han inte ens ville ha en kall RedBull? ch det ville han GÄRNA ha :) Gick in, handlade, kom ut & IDAG kommer jag på att jag GLÖMDE hans RedBull :( Dumma jag!! Här ställer han upp i vårrt & torrt när det gäller allt, och jag glömmer till & med en sketen dricka :( dumdumdum..

Sitter i soffan med MiniBulln, vi har nyss ätit frukost & lekt lite.
Ska snart klä på oss, och gå ut, föratt vänta in Renata för att åka & lämna barnen på dagis.
Ska borta Mini´s hår först & sen ska vi borsta tänderna :)


Måste bara påpeka ännu en gång att jag är så sjukt tacksam för alla fina vänner jag har <3 Oavsett om det går flera veckor mellan att man ses eller pratar i telefonen, så vet jag vilka som ALLTID finns kvar, och det är dom bästaste <3 I LOVE YOU!


-
-
-
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: