Daniels Bror


Andreas kom som en räddande ängel & fixade läckan provisoriskt (stavfel, jag vet)!
En takränna som går rakt in i huset, och lutar åt fel håll, smart lixom, så allt vatten går in i huset, istället för ut med rännan & åt rätt håll. Men som sagt, Andreas fixade det tillfälligt, och ska eventuellt fixa det helt ikväll eller imorgon :) Bästaste Andreas :)

Bror & hans tant kommer ut i eftermiddag & lämnar en garderob som dom ska åka & köpa på IKEA idag :) Efterssom att dom flyttar ut hit på måndag så är det ju smidigast om dom ställer den i vårt garaget under helgen, så slipper dom flytta mer än nödvändigt :)

Och eventuellt så får min andra bror, hans fru & deras nyfödda dötte åka hem idag från sjukhuset. Blev lite komplikationer med bebisen, då hon hade svalt fostervatten, med avföring i, och sen hade hon vätskebrist, som gjorde att hennes blodomlopp inte kunde cirkulera, eller nått sånt. Blodcirkulationen funkade iallafall inte, så dom tog prover & gjorde undersökningar under 4 timmars tid igår på henne & diskuterade en eventuell operation om det inte blev bättre, lå i kuvös & sondmatades. Men som det verkar nu så gick det bra :) Skönt, läskigt när det händer barn sånt!

ska äta upp min lunch nu.
Snaaaart får jag hämta min bebis <3
jipppiii


herrå!
Clemens

Vilken kanon kille Andreas är....

PUBLICERAT DEN 2009-05-28 KLOCKAN 13:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: