fiiifaaan



fiiifaaan VAD SEG JAG ÄR.
Är iallafall så lyckligt lottad att min älskade make åkte hem tidigare från jobbet föratt hjälpa mig med Saga, och det uppskattas sjukt mkt. Fick sova en timme (plus 100 avbrott med hostanfall & snytningar) medans dom var ute & lekte, Tack underbara <3 Och han blir hemma imorgon & vabbar Saga, och tar hand om oss. Hur skulle jag klara mig utan dig Daniel? <3

Och snälla Camilla har försett mig med lite knark : slemlösande tabletter, tabletter för rethosta, näs-spray & Daniel åkte nyss till ICA föratt köpa något mot halsen, typ bafucin(stavning) eller liknande.

Har bara gått åt en toalettrulle idag. Jäkla äckelsnor!
Och varje gång jag snyter mig eller får ett hostanfall så känns det som att Lillebror tittar halvägs ut.

Om JAG mår såhär dåligt, hur dåligt mår då inte SAGA?
Hon gör inte mkt väsen utav sig, lite hängig, massa snor, hostar & febrig.
Men märks att hon inte är på hugget, lillsnuttan min <3

nu SKA jag bli frisk.
Och Saga med såklart.
Har sjukanmält henne veckan ut iallafall.
Och ställt in utvecklingssamtalet.


nu ska jag koka mig en kopp thé.
knapra lite piller, snyta mig & sen sova typ.


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: