Glaad igen :)



Har just lagt Saga för hennes middagslur, hör hur hon ligger & pratar utanför fönstret, har ju barnvakten på :) Och pratade med Daniel för en stund sen som berättade att han är hemma snart :)) För han behöver grejor till bilen, som han inte kan beställa förrens imorgon & får hem på måndag, så snart är han hemma igen & umgås med oss <3

Har satt mig i soffan, ryggen känns bättre idag, men har sammandragningar istället. Men är så van vid dom nu, så varför gnälla? ;) haha. Vill nog att alla ska tycka lite synd om mig bara ;) hihii!

Vi ska grilla idag, även om det regnar, fläskkottletter m någe gott tillbehör.
Daniels föräldrar har bjudit över oss, myspys ju :)

Regnar ute nu, tur att jag satte på regnskyddet på vagnen då :)
Måste ta oss till Maxi idag oxå, och köpa hem blöjor, då Saga har fått utslag av Libero, som jag köpte häromdagen. Måste köpa hem Huggies igen, dom passar just henne mkt bättre, ger bort dom andra till Vilmer, som jag vet tål dom :) Tråkig att dom inte funkar för Saga, men man måste ju prova föratt veta :) Har smöjt in henne med Miniderm 2 ggr idag. Hoppas hon snart blir bättre, måste göra massa ont ju :(

nu ska jag bara sitta på min feta röv ett tag.

soo loooong!
Ida

Hej! Har provat lite olika blöjor nu. Och dom som är bäst hittills är ICA!! Läcker inte igenom och är billiga. Ska prova coops oxå. Huggies kissa han igenom ibland. ICA helt klart bäst och mest prisvärda! Fick ett 68 pack för 99 kr på kvantum =)

PUBLICERAT DEN 2009-05-21 KLOCKAN 13:21:28
BLOGG: http://frokenmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: