God Kväll, God Kväll :))



Saga sov middag i 2 timmar.
Vi har målat mina pallkragar med slipersolja & ska gört en gång till imorgon. Min snälla svärfar har vart här idag & målat vitt runt våra fönster å utsidan, tack snälla :)) Och söta svärmor ryckte lite ogräs utanför oss oxå, tackat tackar (har ju lixom magen i vägen och blir pissnödig som fan av att böja på mig) Så det uppskattades.  Det har lekts massor, och vi grillade korv. Brorsan kom förbi & fick mat han med :) Drack en kaffe med han & sen begav han sig! Sen duschade Saga med sin pappa, Efter det nattade vi sötnöten, och jag hoppade in i duschen.

Har fixat med tvätten & kört igång ännu en maskin & diskmaskinen med.
Nu sitter jag i soffan i vanlig ordning & ska glo på TV med maken min <3

Och jag har fortfarande inte bestämt vad jag & Saga ska hitta på imorgon.
Det är ju tivoli ( stavas med ETT L, hah ) i uppsala (gränby). Saga har aldrig vart på tivoli, så det lockar lite grann att åka dit, men vill gärna ha sällskap, ska messa Daniels syster & höra vad hon & barnen ska hitta på ;) Och vädret skulle bli bra det med, underbart ju!


ajaa, höres då!


puss
puss
angelica

Jasså :P heheh....då vet jah de ;)

PUBLICERAT DEN 2009-05-02 KLOCKAN 23:14:32
BLOGG: http://angeeeliccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: