Goddagens Goddagens :))



Tänkte slänga in en liten uppdatering om hur dagen har sett ut änsålänge :)

Började dagen vid halv 9 då lillFröken var pigg som attans :)
Klev upp, och lät Daniel ligga  kvar en stund, gjorde mig & Saga iordning & sen dukade jag frukost ute i morgonsolen :) Skitmysigt, och varm som fan. Sen blev det en sväng till ICA föratt inhandla lite, tex korv & bröd, tänkte grilla det sen :)) Efter nån timme så kom Emelie & Matthias förbi idag igen, med sig hade dom en skiiitsöt liten Tommy på 1år, han var så charmig. Dom var barnvakt åt sina vänners son med andra ord. Och Saga & han lekte helt OK ihop faktiskt.  Vi pimplade massa kaffe, lekte med barnen, åt jordgubbar & hade det hur underbart som helst i solen.  Dom åkte för en stund sen för Emelie skulle jobba & Tommys föräldrar saknade sin son, hah!  När dom hade åkt så kom jag på att Saga inte hade sovit middag ännu, brukar ju lägga henne vid halv 12, haha. Men hon har vart på bra humör ändå, med däckade diiirekt när jag la henne i vagnen :) Står i garaget, då det är svalt & skönt för henne där.

Daniel var iväg en sväng med Robban & köpte jord till mig, så nu har han fyllt mina pallkragar utanför, och ska fylla mina krukor som jag ska ha vid slänten. Ska vänta på att Svärmor driver upp lite skott till mig, och ev ta en sväng in till stan imorgon med Saga och köpa lite blommor, då jag ändå blir gräsänka. Daniel ska ut några timmar med Robert & co föratt åka 4-hjuling/cross. Det är han värd, så duktig som han är här hemma på gården såfort han är ledig <3

Får se om det bara blir en sväng till MAXI imorgon kanske?
Det mesta finns ju där, och då kan jag & Saga äta lunch på Donken ;)
Lär visa sig, kanske inte ens orkar ta mig nånstans :P


ajaa, men nu vet ni litegrann om vad vi har gjort idag!
ska läsa lite bloggar nu, sen gå ut & avnjuta lite kaffe i solen.


pussheej
--

---

----

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: