hoooosthoooost & snyyyt!





Daniel & Saga gick ut nyss föratt leka.
Ska snart göra dom sällskap, men vill sitta i lugnet en stund först.
Hostan vill inte ge med sig, men det känns som att jag snorar något mindre idag än igår iallafall. Förhoppningsvis så mår jag mkt bättre imorgon. Väntar på att tumlaren ska bli klar, med den sista laddningen av bebiskläder. Tänkte sortera & vika det när Saga sover middag sen.

Ska klä på mig nu & ta med Saga ner till grönsakslandet.
Hon ska få hjälpa mig att plocka lite rabarber, för Daniel ville ha med sig några pajer till jobbet imorgon & det är klart han ska få det. Men han får allt hjälpa till ;) Han ska lära sig helt enkelt. Igår hjälpte han mig med pannkaks-smeten & till & med gräddade sin FÖRSTA pannkaka :) Det tar sig, sa mordbrännarn ;) Han är så duktig <3

Måste snyta mig nu, och sen bege mig ut!


pussheej
Linda och Alfie

Puss oh kram till saga, och du, vännen, saknar dig! Kram Linda och Alfons

PUBLICERAT DEN 2009-05-15 KLOCKAN 07:53:45
BLOGG: http://lindacwahlberg.blogg.se/
Maria

Du glömde skriva "när skithuset brann" ha ha ha ha

PUBLICERAT DEN 2009-05-15 KLOCKAN 09:21:34
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: