jeeeeiiii :P



är massa glad just nu :)
För imorgon när min make kommer hem från jobbet så har han massa virke med sig på kärran hem, så i helgen börjar eventuellt bygget på altanräckena :) Så snart kan jag kalla vårt "dansgolv" för ALTAN istället ;) undeeerbart! Känns kanonbra.

Grillade ju som sagt tidigare, och efter det for jag, Saga & Milla ner till byn, mötte upp Veronica & barnen, handlade på ica & sen åt vi varsina glassar på en bänk, massa mysigt. Sen for vi hem igen, lekte med barnen & sen kom mitt sötsug igen ;) Så jag bakade en kladdkaka, som jag hade på grädde & färska jordgubbar på  & rev choklad över:)) Om det var gott? dum fråga vaa :P




Nu sover Saga för natten, sen över en timme tillbax.
Jag knaprar gurka i vanlig ordning & ska snart ta mig en låååång dusch, då jag har ont i ryggen igen, och varm vatten på det brukar lindra en heeel del :) Sen skadar det ju inte att bli ren heller ;) hah

MVC imorgon halv 11.
Camilla följer med mig & tar Saga under den tiden så jag kan koncentrera mig på vad BM säger & så. Om hon och Saga följer med in eller inte är välfritt :) Kan vara kul för henne att höra hjärtljuden på Lillebror kanske? Valfritt som sagt :) Sen blir det väl en sväng i stan & glo lite.

nääh, glo en snabbis & sen duscha :)



pussheej 
Maria

Ser jätte god ut.. jag vill haaaaaa

PUBLICERAT DEN 2009-05-22 KLOCKAN 17:48:28
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: