jussde

HAHAHa, glömde ju berätta att är jag hade bytt om på Saga inför natten, och vi gick in på hennes rum med välling & så, så hade hon sin ena strumpa från dagen i handen, tog den ifrån henne & skulle lägga henne i sängen, och hon började GALLSKRIKA!! hon slet åt sig strumpan igen & jag fick INTE ta den ifrån henne, vilket resulterade i att hon somnade med vällingflaskan i munnen, 3 nappar & STRUMPAN i handen :/ haha. Jäkla sötunge <3

Väntar på att PappaBulln ska komma hem & massera mig, då jag har lite småvärkar runt magen & längs ryggen, INGA FÖDABARNvärkar, utan bara vanliga hederliga småförvärkar. Ska värma på min vetekudde oxå, den gjorde susen när jag hade värkar med Saga.

Fick hem en klänning som jag bad Camilla beställa btw. Från Nelly.com.
Den är sååå fin, men ser konstig ut på nu när Lillebror delar kropp med mig, jag ser ut som en muffins i den, men såfort han är ute så tror jag att den kommer sitta jättefint.

Nu kommer min ÄLSKLING hem hör jag <3
jeeeeiii :)))



GODNATT

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: