Kaffe is the shit ;)




Sitter här i vanlig ordning & pimplar kaffe, i min ensamhet :)
Lämnade ju MiniBulln på dagis imorse, och sen hade jag utvecklingssamtal med hennes fröken. Och allt gick jättebra. Bara positiva saker hade hon att säga, och Saga utvecklas otroligt mkt, i stora mängder. Hon är aktiv, hjälpsam, kärleksfull, bestämd, envis, vill att alla leker fint med varandra & vet vad hon vill :)  Ett & ett halvt A4-papper hade hon skrivit ner med alla dessa fina saker om min dotter. Och JAAA, jag är stolt över min fina tjej <3 

jag har inte så mkt annat att skriva just nu..
ska vila lite framför TVn, (order från Susanne, hah)
sen plocka lite innan det är dags att hämta MiniBulln igen.
Kanske äta nån slags frukost?


pussheej
Sussa

BRA DÄR, du ska lyssna på mina order ;)

PUBLICERAT DEN 2009-05-26 KLOCKAN 18:54:56
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: