Onsdagkväll



Sitter här med färg i håret, dax för lite förnyelse, bort med de blonda.
Blir mörkbrunt, och sen kör jag i lite ljusare slingor, föratt det inte ska bli för tråkigt!

Var i Uppsala en sväng idag, medans MiniBulln var på dagis.
Handlade kläder till snuttan, dels en superfin klänning som hon ska ha på sin kusins student nästa fredag. Och lite annat, kommer bilder sen. Tror vi var inne på Lindex i över en timme, hah. Och har handlat upp nu med det viktigaste inför Lillebrors ankomst, sängkläder, blöjor, ersättning, nappar, flaskor, tvättlappar och allt sådant.

Det var jag & Veronica som tog en trip till Maxi, mötte upp min mamma, min syster & hennes vackra dotter <3 Mös runt & umgicks lixom. Sen for Veronica vidare inmot stan, Jag hann inte följa med, då jag skulle hämta Saga tidigare än vad hon skulle hämta grabbarna på dagis. Så min syster skjutsade hem mig, TAAAACK gumman <3 Saga blev jätteglad av att få mysa med mormor, moster & kusin en stund :)

Sen har vi lekt massor, jag & MiniBulln, och Saga fick middag hos Veronica, det tackar hon för :) Och efter det gick jag & Mini hem föratt damsuga lite, och sen var det nattinatti för hennes del. När jag är klar med håret så ska jag vika tvätt. Kul vaa?


nää, skriver mer sen, ska tvätta ut färgen om 10 min.


pussdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: