OnsdagKväll



Pappa Daniel blir hemma imorgon med, & tar hand om oss sjuklingar <3
Men dagen har flytit på bra ändå, sålänge jag har något att göa så hinner jag inte "känna efter" hur jag egentligen mår. For med Daniels mamma till Willys på eftermiddagen, handlade lite fikabröd i förebyggande syfte, ifall jag inte känner mig pigg nog att baka inför fredagen, då Pappa Daniel fyller 25år. Man vet ju aldrig fall någon kommer & vill gratta honom, och då vill man ha något att bjuda på till kaffet. Blir ingen tårta känner jag, utan slänger ihop en paj eller två.

Hemma igen så umgicks jag & Saga med Sagas farföräldrar en stund, Saga fick middag hos dom, själv var jag fortfarande mätt på pannkakorna vi åt tidigare på dan. Och sen gick vi hem, och Saga fick ta sig ett låååångt varmt bad :) Hon plaskade, lekte & hade det skitbra, medans jag satt på knä framför henne & plaskade lite jag med ;)

Pappa Daniel kom hem när jag hade tagit upp henne, han skulle hämta grejor, så han nattade Saga med mig :) Och sen for han vidare till Bärby! Efter det har jag plockat lite, sopat lite, tvättat lite & skurat ur skafferiet. Som sagt, så länge jag har någon att göra, så känner jag mig inte lika sjuk som jag egentligen är. Men måste erkänna att jag mår grymt mkt bättre idag, än igår, även om jag fortfarande är sjuk lixom. Bara hostan & snoret vill försvinna så blir det bra :)

När tvättmaskinen är klar så ska jag ladda den på nytt, med massa bebiskläder :)
Så ikväll blir det en : tvättabebisplaggsdag :) Så man har allt sånt klart, "bara" 39 dagar kvar nu ju ;) Och vill ju att alla kläderna ska pminna & lukta som resten av familjen :) Ska sortera ut neutrala kläder & låna ut till min vän som ska kläcka vilken dag som helst, vet ju att det kommer tillbax sen, och henne av nån lånar jag mer än gärna ut till :))

Nu ska jag snyta mig, och sen smörja min söndersnytna näsa med lite idomin.
Och knapra lite hosttabletter, i hopp om att halsen ska bli bra, önska mig lycka till


hej då

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: