ÖVERRASKINGSFEST



Jajjamensan, kan lova att gårdagen var LYCKAD till 110%.
Jag hade planerat en överraskningsfest till min älskade make <3

Så när han kom hem från jobbet igår kl 18 så stod vänner, familj & släkt så fint & väntade in honom. Han blev skiiiitglad kan jag lova. Vi bjöd alla på massor med alkohol, grillade massor med korv, och jag hade fixat massor med fikabröd. Det var fullt ös medvetslöst! Alla var glada, fulla & nöjda. Och jag är så grymt tacksam till alla er som gjorde denna fest till den bästa någonsin. Massor av presenter fick han oxå :)


Och Saga sov hos sin mormor & morfar för första gången :)
Allt hade gått skitbra, och dom hade lekt, myst & haft det kanonbra.
Hon kommer hem om några timmar, och jag saknar henne massor.
Syster, hennes mansfru & lilla Karla kommer & lämnar henne <3

Bilder kommer ikväll, tog lite med mobilen igår.


Och särskilt tack till Susanne & Vilmer som kom & gjorde mig sällskap när jag saknade Saga som mest, och hjälpte mig med alla förberedelser, pajbak, och sånt :)) Guuuuld värt :)


nu ska jag snyta mig (som vanligt!)


pussheej
Sussa

Det var hur trevligt som helst, tack så mycket för att vi fick komma ;)

Synd att man inte fick bli fuller bara :(

Men nästa gång kanske??!!

Puss puss

PUBLICERAT DEN 2009-05-16 KLOCKAN 12:53:55
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: