Sjuklingen <3



Saga är sjuk, min stackars lilla bebis <3
Igår började hon snora & det rann ur ögonen på henne, så jag & Daniel diskuterade om det kan vara en reaktion på pollen? Då hon var pigg för övrigt & inte hade feber. Men imorse så vaknade jag av hennes hostningar.  Hämtade henne & la henne i min säng, tycker så synd om henne, då snoret forsar, vilket gör att hon har svårt att andas, och hostningarna gör att det blir ännu svårare ju :(

Ringde Vårdcentralen, fick lämna mitt nr & sen skulle de ringa upp. och dom ringde upp efter ca 5 min. Och sköterskan sa att alla symtom tydde på en vanlig förkylningsvirus. Att jag inte behövde komma in med henne ( ville kolla hennes hals ) utan behandla med mkt vätska, näsdroppar & alvedon. Konstiga med min dotter är att oavset hur sjuk hon är, så är hon alltid SÅÅÅ pigg! Vi märkte ju inte ens när hon hade öroninflamation lixom, fick veta det när vi skulle vaccinera henne på 1-års-kontrollen.  Hon gör lixom inget väsen av sig att hon är sjuk.

Hade så gärna velat göra Gudrun & Alice sällskap på Kyrkis idag.
Men vill inte riskera att Alice drar på sig något virus, och tror att Saga mår bäst av en mysa i soffan hemma dag.  Skitväder ute, och det ser förjävligt ut inne. hmm, vad göra? Jo, städa lite, kanske baka något, mysa & busa med MiniBulln.

Ska ge henne näsdroppar nu.
Och tula lite <3


hörs då!

hejhej
-
-
-
eleonor

hoppas hon kryr på sig. hoppas allt er bra med dig?

kram ellen

PUBLICERAT DEN 2009-05-11 KLOCKAN 12:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: