Skitväder

Vilket skitväder vi har idag :(
Blåser typ storm, och är rätt kallt.

Har iallafall vart ner & lämnat vagnen på loppisen.
Saga sover middag & när hon har vaknat så ska jag, Camilla & Saga åka ner & kika lite. Och kolla hur det går för min vagn, får jag den inte såld idag så blir det blocket ikväll för vagnens del. Håll tummarna på att vi får den såld nu :)

Daniel skruvar ihop Sagas sandlåda :)
Och eventuellt så åker vi idag eller imorgon & hämtar sand på min pappas jobb, han hade ca 3 ton sand att avara, kanon ju, slippa lägga pengar på det. Eller sanden är ju inte så dyr, transporten som kostar. Om man inte köper i affär, men då känns det trevligare och mer ekonomiskt att få det gratis :) Taaaack snälla pappa <3


nu ska jag kika runt lite.
Sen ut & göra maken sällskap :)


herrå
-
-
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: