sovmorgon


Kan ju lungt påstår att jag & Saga tog oss en redig sovmorgon idag.
Hon vaknade vid 7-tiden imorse, och då gick jag upp, hämtade henne & la henne bredvid mig i min säng, tog en liten stund sen snarkades det. Kl 11 vaknade vi nästa gång :) Hur ljuvligt som helst. Så vi har precis ätit frukost, och nu sitter vi i soffan & smaskar på varsina gurkbitar.  Ska snart klä på oss ytterkläder & ta vara på det fina vädret tänkte jag. För middagsluren får fint vänta tills 14-15 tiden typ. Undra om ma kanske ska försöka sig på en promenad ner till byn, börjar ju ta slut på Gurka, och Saga ser lite glass-sugen ut. Hmm, lät lockande, men vi får se. Orkar inte gå så långa sträckor i mitt tillstånd tyvärr, kul för Saga om vi måste vända mitt i allt.

Någon som vill göra oss sällskap om vi orkar gå?
Ring isåfall :)


nu ska jag ha kramkalas med min Prinsessa <3


pussheej
-
-
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: