tjiiingeliiing



Trots en hel del snor & hostningar så har vi fått dagen att gå :)
Vi har vart ute hela dagen, lekt i sandlådan, gungat, plockat blommor, och tittat på när Pappa Daniel snickat ihop en kalasfin trappa till dansgolvet (sk altan). Så det enda som saknas nu är altanräcke, sen är det klaaaart :) Ska köpa virke till öning hade vi tänkt. Kommer bli såå bra :) Vi kommer göra "kryss" istället för vanligt, blir mer öppet då.

Som sagt så har vi inte gjort så spreciellt mkt idag.
Bara vart hemma & tatt det lungt & skönt, underbart att Daniel har vart hemma & avlastat mig, känner mig mer & mer pigg för varje timme som går. Min ängel <3

Har packat ner alla vinterkläder nu, och ställt in i skrubben i lilla hallen.
Känns inte som att dom ska behövas någe mer nu på ett par månader, men hönsig som jag är så hänger det fortfarande ett par termosar & en vinterjacka framme till MiniBulln, ifallatt lixom ;)

Bakade 2 pajer på Daniels order, som han vill bjuda på imorgon på jobbet.
Han blir ju halvägs till 50-år då ;) Min älskling <3

Ska knapra lite alvedon nu, och sen slänga mig i duschen.
Ville bara säga att jag lever typ.


hörs då!

pussheej
Mattias

HaHa, snällt, halvvägs till 50 :-P

Låter så mycket äldre än 25 :-)

Ha det bra!

KramKram

PUBLICERAT DEN 2009-05-15 KLOCKAN 12:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: