Uppdatering

 Börjar detta inlägg med att säga :  

GRATTIS FELIX PÅ FÖDELSEDAGEN :)
Hoppas dagen blir underbar & att du får många paket.
Vi firar dig en annan dag vi :)
GRATTIS.
--------------------------------------------
OCH
Ett stooort GRATTIS till våra fina vänner Robin & Susanne,
Som igår fick ännu en vacker pojke till världen :) Lilla Douglas är kommen :)
GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS.
Vilmer har blitt storebror <3
-------------------------------------------------------------------

FREDAGEN :
Började morgonen med att fixa mig & Saga för en heldag i Uppsala.
Saga bjöd ikke på sitt bästaste humör, utan var ledsen till & från hela morgonen & det höll i sig hela dagen. Vi träffade upp Maria & Kevin, gick & åt lunch på Kina, skapligt gott kan jag lova. Saga åt knappt någonting alls :/ Och fortsatte vara ledsen till & från. Hon sov middagen en liten stund efter maten, och så passade jag på att köpa skor till henne, ett par ljusrosa typballerina, supersöta. Och inne på Gina hittade jag en t-shirt & ett par svarta legging till mig själv, och inne på HM köpte jag mig en vit jeanskjol, och ett par typ "baggyjeansshorts" till Daniel, råfina verkligen. Mös runt på stan med min vän & hennes underbara son, möttes upp vid halv 12, och skiljdes åt vid 4-5 tiden, inge stress, bara massa trevligt umgänge.  Saga sov middag 2 ggr på stan :/ hmm, någonting stämde inte lixom. När vi satte oss föratt äta mjukglass med strössel, så bojkottade hon den helt & ville bara halvligga i min famn, sa ingenting, rörde sig knappt, utan var bara så hänging. Hon drack jättemkt under dagen, och kissade massor, så inge solsting/uttorkning iallafall. Var inte mkt i solen heller. Tyckte det kändes som att hon hade hjärtklappning en vända & lite svårt att andas, medans hon låg i min famn, men det gick över. Hon satt /låg i vagnen hela dagen, ville inte upp.  Hade iallafall hur mysigt som helst med Maria & Kevin igår, tusen tack ni underbara <3 Vi skiljdes åt & for hem, Saga somnade för 3.e gången på bussen hem, i min famn, och sov hela vägen hem. När vi kom hem så möttes vi av farfar.farmor,faster, morbror & hans tant, men hon var fortfarande seg, inte intresserad av någonting alls. slö & hängig. Brydde sig knappt om dom :( När PappaBulln kom hem så tog han in henne, och duschade henne, så hon fick svalka av sig i ljumet vatten, sen gav vi henne en alvedon, och nattade henne. Senare på kvällen så fick vi besök av några vänner, vi åt tacos ihop & satt & snackade skit några timmar. Massa trevligt :) Dom gav sig av vid 23-tiden & efter det så däckade jag & Bulln :)

LÖRDAG (idag)
Saga vaknade halv 10, och var en riktig solstråle :) Det är som att vända på en hand, när man jämnför med gårdagen. Hon har bjudit på sitt bästa humör redan från att hon vaknade :) Vilket gör mig så himla glad, så jag var så orolig för henne igår.  Camilla kom på den briljanta idén att ta fram hennes lilla pool & fylla upp med vatten. Så Saga har premiärbadat idag, VILKEN LYCKA :)) Hon plaskade & bubblade & skvätte & lekte & skrattade, haha så himla fiiin :) Bajsade i poolen gjorde hon med, haha. Hon hade superkul, Milla & jag passade på att sitta i solen & försöka få lite färg ;) Efter badet så blev det att lägga Saga i vagnen, för hennes middagslur, tog läng tid att få henne att somna idag, trots att hon var sjukt trött. Men nu sover hon iallafall, och lär vakna inom en liten stund tror jag. Och själv har jag bakat 2 jordgubbspajer, och njutit av solen :) Så himla fint väder ute, solen gassa som faaan :) SOMMARSOMMARSOOOOMMAR!

kommer säkert en uppdatering senare.
Blir grillmys med Camilla & Tommy idag :)

BILDER :

väntar på Mia & Kevin :)

somnade på bussen hem

LYCKAN i poolen :)






pussdå
Camilla

Det ser ut som att Saga sitter och sjunger i poolen .:) Fasters sötnöt. ;)

PUBLICERAT DEN 2009-06-05 KLOCKAN 11:14:11
BLOGG: http://grisbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: