dusch, frulle, AMS, osv


hmm, ser grått, tråkigt & molnigt ut ute idag :(
Mätaren visar på 15 plus, men känns som att det är lite kallare ute.
Och det ser ut all vilken sekund som helst kunna börja regna :(

Jaja, sitter i soffan med MiniBulln.
Vi har precis ätit frukost, och jag är relativt nyduschad.
Disneykanalen är påslagen & Saga är rätt inne i Musse & co.
Men vi lär ju klä på oss inom kort, och ge oss ut en stund.

Saga väckte mig 8.20, underbaaart <3
Gosade en stund i våran säng & sen klev vi upp.
Saknar Daniel massor idag, blev ju så bortskämd av hans underbara sällskap massor förra veckan. Men han är ledig på torsdag ju, nån röd dag :) Och på fredag är det Mvc igen, mäta magen, lyssna på hjärtljuden, väga & allt sånt. Sagas underbara farfar skulle eventuellt ta Saga medans jag åker dit, så jag kan koncentrera mig ordentligt och så.  Så svårt med en busig liten tjej som är överallt  & ingenstans annars :)

Jaa, jusste, min handläggare från AMS ringde för en stund sen :O
Han : ööh, hej, (presenterade sig med namnet) du är svår att få tag i, är du till arbetsmarknadens förfögande?
Jag : hmm Hej, nääh, är lixom sjukskriven maj ut typ, och sen går jag på föräldrarledighet igen. Ska ha barn igen om 34 dagar & det jag har underrättat er om.
Han : aah, jo, jag ser det i min papper nu, men dom har glömt att skriva av dig.
Jag : jaha, ok, men som du förstår så är det bara att skriva av mig då.
Ha : ja, ja, får väl gör det då. Tack föratt du svarade. hejdå.

HAHA, vaddå grinig?
Men måste erkänna att jag förstår honom lite.
För det var bara en ren slump att jag svarade nu, efterssom att jag ALDRIG svarar i telefonen om det är privat/skyddat nr, eller nr som jag inte känner igen. Så är det med det. Så han har säkert ringt miljoner ggr, utan att fått svar innan. Nu råkade jag svara av bara farten, då jag hade på ljudlöst & gick igenom lite sms. sådetså.

nää, ska pussa lite på min bebis nu <3

hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: