<3



PappaBulln gjorde verkligen min dag.
Han kom hem med en bukett rosor till mig <3

Barnen sover & har gjort det över en timme.
Välbehövligt för dom båda i detta läge. Pappan har slocknat i soffan, han är totalt slut han med efter dessa sömnlösa nätter. Han tyckte jag skulle blunda en stund jag med, men valde att hacka alla grönsaker till tacosen ikväll istället. Så det enda jag behöver göra sen är att steka & krydda köttfärsen. Skönt. Sitter & njuter av tystnaden faktiskt. Hatar när barnen är sjuka & hängiga..

nääh, stänga ner här & bara sitta & glo på dumburekn en stund, tills huliganerna väljer att vakna igen. Hoppas verkligen att Davids humör är lite bättre efter denna lur.

hej på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: