Fredagen den 6.e November 2009



Min dotter är såå speciell!
Inne på affären, mitt bland alla leksaker, så kände jag & Pappan att Saga skulle få välja en leksak, föratt hon är så himla underbar, och har anpassat sg så otroligt fint efter att David kom. Och vi ville skämma bort henne lite, så vi stod bland alla leksaker som sagt, det var dockor, pärlor, prinsess-saker, dockvagnar, you name it,  huuur mkt fint som helst alltså, och vad väljer ungen? JOOO, EN GRÄVMASKIN!!!!!! buuhuuu :(( Vaddå pappa upp idagen, och Pappan var huuur nöjd som helst såklart, medans jag höll fint i en sockersöt docka, med rosa kläder, och VÄGRADE släppa den, pappan skrattade & sa : EN leksak sa vi, och nu har hon valt. - JÄKLA Mallgroda!!! Min dotter är verkligen en pojk-flicka ;) haha! Så nu får jag ge upp mina rosa drömmar på henne, och föra över dom på DAVID :))) Kanske HAN vill ha en docka med rosa kläder, eller en prinsessklänning kanske?? haha..

Nog om detta.
Var som sagt & handlade, hittade present till Alven iallafall :)
Och handlade det som behövdes till middagen, så ikväll SKA jag äta, fläskfilé, klyftpotatis, hemmagjord kall sås, med gräddfil/paprika/chili/tomat/gurka/kryddor, och en stooor sallad till det. MUMS! och har även tänkt tanken att fortsätta dieten stenhårt på veckodagarna, och äta "normalt" på helgerna. Så läste jag att man kunde göra oxå. Tänkte prova det faktiskt. Och kolla vad vågen säger om det.

Barnen sover middag, så det är tyst & lungt ett tag till hemma.
David lär vakna snart & vilja ha mat, han har inte ätit sen vi åkte vid 10, så inom en timme lär han vilja ha käk. Pappan skickade jag ner till ica, glömde helt bort ersättning till David. Sen skulle han svänga förbi bärby en sväng oxå. Så det är både barnlungt & gubblungt här hemma. Ska vika lite tvätt, röka en cigg & bara vara :)


hörs väl sen antar jag :=)


pussheej
Camilla

Haha, hade du väntat dig nåt annat? Klart att hon vill ha en grävmaskin. :)

PUBLICERAT DEN 2009-11-07 KLOCKAN 10:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: