Fredagen den 6.e November 2009



ÄLSKAR fredagar!
PappaBulln är ju hemma med oss och vi har precis tryckt i oss frukost (och jag min shake)!
Och fredag innebär att dom 2 första veckorna med dieten är avklarade, och idag får jag alltså (om jag vill) börja äta ett mål om dagen med riktig mat! Så då är frågan, VAD SKA JAG LAGA FÖR MAAT?? hah, neehrå, vet faktiskt inte om jag tänker äta mat idag eller inte.. lär visa sig. Men OM jag gör det, så blir det nog fläskfilé, hasselbackspotatis & nån goood sås :) Mmm, och en öl eller 2 till det kanske ;) jaja, den som lever får se!

David ligger på golvet & leker boll (snurrar runt runt runt).
Saga sitter här bredvid & sorterar cd-fodral :/

nu ska vi klä på barnen, och ta en sväng till OneBajjing, ska skrota en bil, och sen leta present till Alva som fyller år på söndag :) En riktig mysdag med min fina familj! jag ÄLSKART!


puss&hej
Mikaela Urbom

Fredagar är mysiga!

dock känns denna ganska grå

Kraaam

PUBLICERAT DEN 2009-11-06 KLOCKAN 10:07:59
BLOGG: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: