Måndag



Usch & fii, Saga har verkligen en dålig dag,
hon är mer vild än tam, överallt & ingenstans..
Hon suger verkligen musten ur mig, plus att det tog mig 45min att få en övertrött David att somna! Hoppas verkligen att bägge sover ett tag nu, mamma behöver andas mellan varven. Natten har vart ganska bra, David vaknade vid 2-tiden, sög näsan på han & gav han mat. Sen somnade han om & sov till 6, och även denna gång somnade han om tills Saga vaknade vid 8.45.  Skönt som faan. Synd bara att det fortfarande snoras, hostas & gnälls i detta hus. Kan vi få blir friska nu tack? Vill göra roliga saker med barnen, åka in till stan & shoppa lite, baka lite pepparkakor & kanske ta en låg promenad, men bara 5-10min efter påbörjad grej så börjar nån av dom att gnälla :(

Lyckades få på barnen sina JULkläder, och gick över till deras farmor, som hjälpte mig att knäppa lite fina bilder på dom, som vi ska skicka som julkort. Och vill med detta skriva att endast våra närmaste & käraste får kort i brevlådan, ta inte illa upp om just du inte får något snälla :) handlar inte om att välja bort någon, utan det är bara våra syskon m familjer & närmaste släkt som får kort.  love you anyway ;)

var tvungen att ta kort med mobilen, bara föratt ;)
(blir inte något av dessa bild på julkorten)


DOM VACKRASTE UNGARNA PÅ DENNA JORD <3


jaja, ska ta en alvedon, och snyta mig lite.
Och sen bara slappa tills nån av dom vaknar igen.
har mobilen på ljudlöst idag, är inge vidare social tyvärr.

pusshejsvejs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: