Måndagen den 2.a November 2009



Hua hua!
När Saga vaknade från sin lur så somnade David, vaddå byta av varandra ;) Camilla kom förbi med bullar till henne & Saga, vi "fikade" & målade med vattenfärger, Saga var nöjd ett bra tag :) Trevligt för mig med lite vuxet sällskap oxå kan jag lova. När hon knatade hemåt så var det dax att börja med middagen till Pappan & Saga, sen kom Pappan hem & dom åt, han tyckte jag skulle vila, och att han skulle ta barnen under tiden, och vad gör jag? jo, sätter igång & städar :/ Pappan bara ruskade på huvudet typ ;) Saga hjälpte mig så fint så, skumt, såfort Pappan klev innanför dörren så blev barnen så sjukt snälla, och på världens bästa humör, helt tvärs emot än vad dom har bjudit mig på idag ..hmm! jaja, dom älskar sin far, det märks :) Och det gör jag med för den delen <3

Barnen fick varsina kvällsduschar & sen nattade barnen i vanlig ordning, sen drog Pappan iväg på lite jobb, Camilla kom över igen, jag slingade hennes hår. Snackade lite gojja, och hon gick nyligen hem, HAHAHAHAAA, kom på NU, att jag hade bryggt kaffe till henne & mig, men GLÖMDE bjuda ;) haha, FLÅT MILLA!!!! minnet är bra.. eller nått...

Nu sitter jag här i soffan, ska vänta in Pappan, och sen blir det en dusch & sen nattinatti :)
trött, som vanligt, men vem kan klandra mig, fullt ös från morgon till kväll :P

nääh, kolla fejjan kanske!


nattpuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: