Måndagen den 9.e November 2009


Barnen sover middag & har gjort det sen en timme tillbax.
Själv har jag laddat & kört igång en maskin tvätt, vikt undan tvätt från tumlaren & småplockat i köket. Pratat en stund med min älskade syster har jag gjort med, våra bara sover typ ALLTID middag samtidigt, och då försöker vi passa på att ringa varandra föratt prata av oss lite, min syster är nog den klokaste kvinnan jag känner. Och hon är en fantasktisk mamma, och världens bästa syster. Vi ber varandra ofta om råd, och följer nog varandras råd ganska bra. Som sagt, min syster är sjukt KLOK! <3

Hmm, nått av barnen borde vakna snart, jag börjar bli lite smått uttråkad.
Undra vad PappaBulln & Saga ska få till middag idag, känner mig lat, och Saga har aldrig provat ravioli, kanske skulle prova det? Pappan är lätt, och äter det som serveras. Tror att Saga skulle tycka det var spännande, med ravioli, och lättlagat för mig ;) Kör ju min diet igen, på vardagarna, och unnar mig mat på helgerna.

jaha, och nu då?
bara njuta av den sista stunden av lugn,
innan barnen vaknar, för då är det fullt ös igen ;)


hejdårå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: