Onsdag



Fasiken vad mkt jag har hunnit med idag!
Lämnade Saga på dagis imorse, for hem & åt frukost med Veronica, och sen for vi vidare till Enköping för lite shopping! Köpte 3 stora bilar till Saga, tyckte hon var värd det, lite burkmat till David, lite nödvändigheter & så. Väldans trevligt. Sen for vi hem & skiljdes åt :) David sov i bilstolen, så jag tog ett ryck i Sagas rum,städade, röjde ur saker, & möblerade om. Attans så tjusigt det blev, Och det tyckte Saga med, - åååh mamma, fiiint, sa hon när hon fick se det ;) Lekte ett bra tag med barnen inne på hennes rum, med hennes nya bilar. Sen åt vi mellis. Och bestämde oss föratt ringa FOFFIIIIE ;) Saga ville leka med sin faster, och Sofie ville mer än gärna göra oss sällskap ute. Tog ett varv runt gårn, hämtade post & drog hem soptunnorna, Saga gungade, David sov, Saga lekte i sandlådan, David sov, Saga hoppade i vattenpölar, och David sov ;) haha! Väl hemma igen så fick Saga & David middag. Sen kollade vi lite på disneykanalen, David rejsade runt i sin gåstol, och dom var allmänt glada & nöjda :) Fick ett ryck, så jag & Saga slängde ihop en muffinssmet, och bakade då muffins. Toppade dom med chokladglasyr ;P När sista plåten togs ur ugnen så började barnen gnälla ikapp, jofan,klockan hade hunnit bli kvart i sju!!!! Man behöver INTE ställa klockan på sju i detta hus, för mina barn klarar INTE att vara vakna en sekund efter klockan sju typ ;) haha! Dom var trötta med andra ord. Så kirrade 2 flarror, bytte blöja på David, och satte på Saga nattblöjan! Sen var det puss & godnatt för Sagas del, och sammalika för David stunden därpå!

Och vad har jag gjort efter det då?
Jodå, fixat med tvätten,plockat & donat!
Nu sitter jag & andas, andas, andas...

Måste verkligen ringa VC imorgon.
Nu är det Davids tur :( Han hostar som en tok :(
stackars min lilla bebis...


jaja, nu : kaffe, cigg & fortsätta andas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: